גבר, שים לב לנעליים שלך

יותר ויותר גברים מבינים את הצורך והחשיבות בטיפוח ותשומת לב להופעה החיצונית. ובכל זאת, עדיין רבים מהם נוטים לחשוב שנעלי בלנדסטון הן הנעליים המושלמות לכל אירוע: מקניות בסופר ועד לחופה. ולכן, אם אתה גבר שקורא את השורות האלה, אז לא. עם כל הכבוד לבלנדסטון, יש עוד נעליים בעולם – וכדאי לך להכיר כמה מהן.

נעלי ספורט, למשל. לכאורה הן אמורות להיות נעל שנועלים כדי לעשות ספורט, אבל האמת שמדובר בנעל רב שימושית. עד להמצאת הבלנדסטון, היא הייתה הנעל הרב שימושית לכל סוג אירוע והיא עדיין הולכת נהדר עם כל מיני סוגי לוקים. יתרה מזאת – מותגים רבים שמייצרים נעלי ספורט מייצרים גם נעליים אלגנטיות יותר.

shoe2 - גבר, שים לב לנעליים שלך - מגזין אופנה ישראלי - אופנה

ומה עם מוקסינים? אתה יודע, יש כאלה שאומרים שמוקסינים הם כמו בירה: מי שלא ניסה מעולם עשוי להרגיש מעט מוזר בפעמים הראשונות, אבל אז מתרגלים ומתאהבים. מוקסינים מתאימים בעיקר לאירועים (בעיקר בשעות היום דווקא), ואפשר להתאים אותם למגוון סגנונות לבוש. היי, גם בזה מוקסינים דומים לבירה!

shoe1 - גבר, שים לב לנעליים שלך - מגזין אופנה ישראלי - אופנה

וכמובן, נעליים אלגנטיות מעור (או מחומר דמוי עור) – אלה הנעליים האידיאליות לאירועים החשובים יותר, כמו חתונות. נעליים אלגנטיות מגיעות בדרך כלל בצבעים כהים ומתאימים לחליפות קלאסיות. לא משהו שהולכים איתו לסופר כדי לקנות בירה.

shoe3 - גבר, שים לב לנעליים שלך - מגזין אופנה ישראלי - אופנה
Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
fashion magazine

fashion magazine

  • עדיין אין תגובות
  • הוספת תגובה