טופיקלס משתפת פעולה עם בנים מיליארדים לקולאבורציה הראשונה שלה

שיתוף פעולה פורץ דרך

Topicals, המותג האהוב בתחום טיפוח העור, הודיע זה עתה על שיתוף הפעולה הראשון שלו עם מותג האופנה הרחוב Billionaire Boys Club (BBC). שיתוף פעולה זה מציע זוג ייחודי של מסיכות העיניים Faded Under Eye Masks המפורסמות של Topicals, מעוטרות בלוגו האייקוני של BBC ומושפעות מהגוונים הכחולים החלליים של המותג.

ערכים משותפים

לפי אולמייד אולווה, מייסד ומנכ"ל Topicals, השותפות מושרשת באתוס משותף של אינדיבידואליות וקהילה. "Billionaire Boys Club עיצב את האופנה והאופנה הרחובית העולמית במשך עשרות שנים, בעוד ש-Topicals מגדיר מחדש מה המשמעות של טיפוח עור עבור התרבות," אמר אולווה בהודעה לעיתונות.

מיזוג קהילות

על ידי שילוב ההשפעות של יופי ואופנה, שיתוף פעולה זה שואף לאחד את שתי הקהילות ולחזק את מחויבות Topicals להעצמה דרך תרבות. מאז השקת המותג ב-2020, Topicals מתמקדת בהנגשת טיפוח עור חדשני, במיוחד עבור מי שמתמודד עם בעיות עור כרוניות.

סנסציה ויראלית

מסיכות העיניים Faded Under Eye Masks הפכו לסנסציה ויראלית, חגגו בזכות יכולתן להבהיר ולהפחית נפיחות אפילו בעור הרגיש ביותר. במחיר של 42 דולר אמריקאי, מסיכות העיניים Billionaire Boys Club x Topicals Faded Under Eye Masks יהיו זמינות לרכישה באתר המותג החל מה-18 בדצמבר.

למידע נוסף על טיפוח, בדקו את קרם ההחלמה אינטנסיבי Skin Mercy החדש של Dieux.

מקור בהשראת פרסומים בינלאומיים בתחום האופנה. מותאם וערוך עבור מאבריק.

אנחנו מכבדים זכויות יוצרים. המאמרים באתר זה מוגשים ונכתבים על ידי תורמים חיצוניים. אם אתה סבור שהתוכן מפר את זכויותיך, אנא צור קשר עם הצוות שלנו בכתובת Info@maverick-magazine.co.il.

ref:9395b33e-a91c-4367-b8a4-3e3a261f36bc

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
תמונה של fashion magazine

fashion magazine

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *