הכירו את האיש שעומד מאחורי מותג החליפות פטריציו

הכירו את האיש שעומד מאחורי מותג החליפות פטריציו

דוד איבגי, יזם ובעל עסק בתחום האופנה, נחשב לאחד המומחים הבולטים בישראל בתחום חליפות החתן והעסקים. במשך למעלה משלושה עשורים, דוד התמקד בהפקת חליפות מותאמות אישית, תוך שימת דגש על בחירת בדים איכותיים ותפירה מדויקת. המותג שהוא יצר מתהדר בסטנדרטים גבוהים של איכות, סיומת ושירות, המאפשרים לו להביא את האיכות והעיצוב האיטלקי אל לקוחותיו בישראל.

01 (32) (Large) - דוד איבגי - פטריציו - מגזין אופנה ישראלי - אופנה
דוגמנים: גיל זכריה, ניר לוגסי, אלמוג שטרן, אלם | צלם: עדן בן הרוש

דוד, המגדיר את עצמו כאיש מקצוע עם תשוקה לאופנה, מספר כי מטרתו העיקרית היא ליצור חוויית קנייה מושלמת ומרהיבה. "החיוך אינו יורד מפניהם של הלקוחות במהלך הקנייה," הוא אומר, ומדגיש את חשיבות השילוב של ההומור והאווירה הנעימה בחנות. התפיסה הייחודית הזו לעסק, לצד הקפדה על איכות ומקצועיות, הופכת את חוויית הקנייה אצל דוד ליותר מסתם רכישת חליפה – היא הופכת לאירוע משמעותי וזיכרון נעים. כשתגיעו לחנות תבינו.

בין אם מדובר בחליפות חתן או ביגוד עסקי, דוד מבטיח שכל לקוח יצא עם התאמה מושלמת, המחמיאה לו באופן אישי ומתאימה בדיוק לצרכיו ולטעמו. עם דגש על איכות החומרים והתפירה, הוא ממשיך להנחיל את המורשת האיטלקית של מצוינות בתפירה, תוך שמירה על חדשנות ועדכניות בטרנדים העולמיים של עולם האופנה.

01 (6) (Large) - דוד איבגי - פטריציו - מגזין אופנה ישראלי - אופנה
דוגמנים: ניר לוגסי, אלמוג שטרן | צלם: עדן בן הרוש

איך התחלת בתחום הייצור חליפות לחתנים ועסקים?

המסע שלי בתחום ייצור חליפות לחתנים ועסקים החל כשהייתי סוכן מכירות שטח בעולם הביגוד וההלבשה. במהלך עבודתי בשטח, זיהיתי פער בין השוק המקומי לבין האיכות והעיצוב האיטלקי המוערך. תפיסה זו הציתה בי את הרעיון להתמקד ביצירת חליפות מעוצבות ואיכותיות, המשלבות את הטוב ביותר משני העולמות. עם הזמן, הפכתי את הרעיון למציאות, ופיתחתי את העסק שלי להיות מרכזי ועצמאי בתחום החליפות, משלב בדים מובחרים, תפירה מדויקת ועיצוב אישי המותאם בדיוק לצרכי הלקוח.

במהלך התפתחותי בעולם האופנה, שאלתי את עצמי מהו היום השמח ביותר בחייו של אדם. התשובה, כפי שאתם יכולים לנחש, היא יום חתונתו. תובנה זו העניקה לי חזון ומשמעות עמוקה יותר לעבודתי. אני מאמין שאין כמו לומר "מזל טוב" כל יום, לחוש את האנרגיה השמחה של החתנים, לפנק אותם ובעיקר, להקל על המתח הטבעי המלווה את רגע שבירת הכוס. הרצון להעניק לחתן חוויה חסרת דופי ביום החשוב בחייו הוא המניע שלי.

ההתמקדות בחליפות חתנים ועסקים אפשרה לי לגעת ברגעים המשמעותיים ביותר בחייהם של הלקוחות שלי. כל חליפה שאני יוצר נושאת בחובה את המחויבות למצוינות, לאיכות, ולהתאמה מושלמת – עקרונות שהם הבסיס לכל מה שאני עושה. בסופו של דבר, הסיפוק הגדול ביותר שלי הוא לראות את החיוך הרחב וההתרגשות בעיניים של כל לקוח ולקוחה שיוצאים מהחנות שלי, מוכנים ובטוחים לקראת היום הגדול שלהם. החיוך של הלקוח זה החיוך שלי.

01 (19) (Large) - דוד איבגי - פטריציו - מגזין אופנה ישראלי - אופנה
דוגמנים: גיל זכריה, רון איצקוביץ | צילום: עוזי בובה | סוכנות UDM

מה ההשראה שלך?

ההשראה שלי נעוצה בשאיפה לחבר בין איכות ועיצוב איטלקיים ללב הלקוח הישראלי, וליצור עבורו חוויית קנייה שאין לשנותה. אני מאמין כי בכל פרט, גם הכי קטן, טמונה האפשרות לעורר רגשות עזים וחוויות בלתי נשכחות. העולם העשיר והמרתק של העיצוב והאופנה מושך אותי תמיד לחפש חידושים, טכניקות וחומרים חדשניים, במטרה להביא את הניצוץ והייחודיות של העיצוב והאיכות האיטלקית אל פתחם של הלקוחות שלי בישראל.

מה מבדיל את החליפות שלך ממותגים אחרים בשוק?

התשוקה וההתמקדות בפרטים הקטנים שמאפשרים להן לבלוט. הבדים שלנו נבחרים בקפידה רבה, כדי להבטיח שהם לא יאבדו את צורתם, צבעם, או ברקם – גם לאחר כביסות רבות. אנחנו יוצרים את הבדים מהחוט, וגם כל חוט עובר בדיקה. התמקדותנו באיכות מאפשרת לנו להתאים את החליפות לשימוש יומיומי לסוגי תנאים מגוונים. בנוסף, ניסיוננו הרב מאפשר לנו לתפור חליפה שהיא לא רק מדויקת ומקצועית אלא גם ייחודית ואיכותית. והחלק האהוב עליי ביותר הוא התאמת החליפה ללקוח באופן אישי, כך שכל לקוח יוצא עם מראה שמשלב בין אלגנטיות לנוחות מושלמת.

01 (12) (Large) - דוד איבגי - פטריציו - מגזין אופנה ישראלי - אופנה
דוגמן: אלם | צלם: עדן בן הרוש

מה התהליך של יצירת חליפה?

התהליך מתחיל עם הבחירה הקפדנית של הבד, שהוא לב ליבו של כל חליפה. אני מחפש לבחור את הבד האיכותי ביותר, המתאים לסגנון ולדרישות הספציפיות של כל לקוח. לאחר בחירת הבד, אנו עוברים לשלב סריגתו מהחוטים ולבדיקת האיכות, כדי לוודא שהוא מגיע לסטנדרטים הגבוהים שלנו. השלב הבא הוא התפירה, שבה אנו משקיעים בכל תפר ותפר כדי להבטיח תוצאה מושלמת. לאחר מכן, החליפה עוברת לשלב הגימור והסיומת, שבו אני מקפיד על דיוק ועל התאמה מושלמת למראה הכללי. בשלב הסופי, החליפה מוכנה לבדיקה סופית ומסירה ללקוח, תוך הבטחת עבודת יד איכותית שתשמח כל לקוח שמחפש להיראות במיטבו.

01 (24) (Large) - דוד איבגי - פטריציו - מגזין אופנה ישראלי - אופנה
דוגמנים: גיל זכריה, רון איצקוביץ | צילום: עוזי בובה | סוכנות UDM

כיצד אתה מתמודד עם האתגרים של שינויים בטרנדים ובטעם הציבורי?

אני תמיד עוקב אחר התפתחויות בעולם האופנה, הן העולמיות והן המקומיות. אני מנתח את הטעמים והסגנונות השולטים ומשלב אותם בעיצובים שלי, תוך שמירה על הזהות הייחודית והמקורית של המותג שלי. אני גם מתחבר למעצבים ומומחים בתחום כדי לאמץ גישות חדשניות ולהביא את היוקרה והחדשנות האיטלקית ללקוחות שלי. מבין את חשיבות שילוב הקלאסי עם המודרני, מה שמאפשר לי לייצר עיצובים שהם בו זמנית עדכניים ונצחיים, תוך התאמה לטעמים השונים של לקוחותיי.

איזו טכנולוגיה או חידושים אתה משלב בתהליך ייצור החליפות?

בתהליך יצירת החליפות, אני מקפיד לשלב טכניקות וחידושים טכנולוגיים המאפשרים לי להציע איכות ונוחות ללא פשרה. אני משתמש בחומרי גלם מתקדמים ומנצל טכנולוגיות ייחודיות בעיצוב ובתפירה, כולל תפירה דו-צדדית ותפירה צמודה, המגבירות את עמידות ואיכות החליפה. אני תמיד בחיפוש אחר החידושים האחרונים בעולם הבדים והטכנולוגיה, על מנת להעניק ללקוחותיי גישה למה שהעולם האיטלקי החדשני ביותר יכול להציע. כל זאת, כדי לראות את החיוך המרוצה על פניהם של לקוחותיי.

01 (36) (Large) - דוד איבגי - פטריציו - מגזין אופנה ישראלי - אופנה
דוגמן: אלם | צלם: עדן בן הרוש

איך אתה מבטיח שהחליפות שלך נוחות ופונקציונליות לצד היותן אלגנטיות?

אני מקפיד בחירה של חומרי גלם איכותיים ונושמים. הבדים שבחרתי מעניקים תחושה נעימה למגע ומאפשרים תנועה חופשית, אידיאליים לכל אירוע. אני מתכנן את התפירה והגזירה למידות מדויקות שמחמיאות ונוחות ללקוח, תוך שילוב פרטים כמו כיסים מתקפלים וחוטים מוצנעים לנוחות מקסימלית וגמישותבשימוש.

מה המלצותיך לחתנים בבחירת חליפה לחתונה?

קודם כל תורידו את הפאניקה, "דוד מחייך". הרבה חתנים מגיעים אליי לחוצים וזה מובן. זה היום הכי מרגש שיש לכם בחיים. היום ששכינתו של בורא עולם מעל ראשכם, היום שבו חצי הנשמה שלך הופכת לנשמה אחת.
ולשאלתך: הכי חשוב לפנות למעצב מנוסה, להסביר בדיוק את הסגנון והמראה שאתם מחפשים. חשוב להתאים את החליפה לאופי ולסוג האירוע. בחרו בבד איכותי שיהיה נוח ללבוש וישמור על מראהו גם אחרי שעות רבות. לא פחות חשוב, דגש על תפירה מדויקת וגימור איכותי שיבטיח נוחות ומראה מרשים לאורך כל האירוע.

01 (33) (Large) - דוד איבגי - פטריציו - מגזין אופנה ישראלי - אופנה
דוגמנים: אלמוג שטרן, אלם | צלם: עדן בן הרוש

מה המלצותיך בבחירת חליפה לעסקים?

כאשר מדובר בבחירת חליפה לעסקים, ההמלצה שלי היא להתחיל מההבנה של סוג העסק והאווירה העסקית שברצונכם להקרין. עבור עסקים יוקרתיים, חליפה ייחודית ומודרנית עשויה להוסיף רבות. לעומת זאת, סגנון קלאסי יכול להתאים לענפים מקצועיים יותר. השקעה בחומרים איכותיים וגימור מדויק תבטיח שהחליפה תשרת אתכם לאורך זמן ותשמור על מראה מקצועי. בחירה בחליפה מותאמת אישית יכולה להיות אידיאלית להשקפת סגנון עסקי ייחודי. לבסוף, חשוב לזכור כי החליפה היא הרבה יותר מסתם בחירת לבוש – היא חלק מהדימוי העסקי שלכם, ולכן יש לה פוטנציאל לשפר את התדמית והמוניטין של העסק.

01 (30) (Large) - דוד איבגי - פטריציו - מגזין אופנה ישראלי - אופנה
דוגמן: ניר לוגסי | צלם: עדן בן הרוש

האם יש לך סיפור מיוחד של לקוח מרשים שאתה יכול לשתף על התהליך של יצירת חליפה?

אחד הסיפורים המיוחדים שאני זוכר הוא על לקוח שהגיע אליי רק ימים ספורים לפני חתונתו, ללא חליפה ותחת לחץ רב. כדי להרגיע אותו, הפעלנו מוסיקה והשתמשנו בהומור כדי ליצור אווירה נינוחה. הלקוח היה מחפש חליפה איכותית, מותאמת אישית. דרך תהליך העיצוב, בחירת הבדים והתפירה, הפכנו כל שלב לחוויה מרגשת. הוא נהר מהתוצאה – חליפה ששילבה בין אלגנטיות לנוחות, בדיוק כפי שחלם. המסע איתו, והשמחה שראיתי בעיניו ביום חתונתו, מילאו לי את הלב. זה מלמד את החשיבות של אל תחכו לרגע האחרון,  "דוד מחייך באומרו זאת וזורק הערה לאוויר;" אני קצת סקפטי לגבי הישראלים.. עם זאת אנחנו העם הכי מדהים בעולם. בכל מקרה, גם אם תגיעו לרגע האחרון  – זכרו, אנחנו תמיד יכולים למצוא פתרון, יחד. – וביחד ננצח!

מה החזון שלך לעתיד המותג ולעולם אופנת חליפות העסקים והחתנים?

להבטיח שהם יהיו מרוצים ושמחים ביום החשוב בחייהם. אני שואף להמשיך ולהביא איכות, סטייל, וייחודיות לתחום, תוך כדי שמירה על קו בין קלאסיות למודרניות. עם תשוקה ליצירה וחדשנות, אני מכוון להתפתחות מתמדת ולראות את המותג שלי מתמקם כשם נרדף בעולם האופנה הגלובלי, מציע חליפות אידיאליות לכל מצב עסקי או חגיגת חתונה, ומקדם את הסטייל והאופנה הישראליים ברחבי העולם.

01 (21) (Large) - דוד איבגי - פטריציו - מגזין אופנה ישראלי - אופנה
דוגמנים: גיל זכריה, רון איצקוביץ | צילום: עוזי בובה | סוכנות UDM

דוד, תודה עמוקה

על הזדמנות להציץ אל תוך עולמך המרתק של חליפות העסקים והחתנים. הידע, התשוקה, והמקצועיות שהבאת לשיחה זו מעניקים השראה אמיתית ומשקפים את ההתמסרות האדירה שלך לאמנות של יצירת חליפות.

הקשבה לסיפורים על התהליך היצירתי, החזון שלך לעתיד, והאינטראקציות המשמעותיות עם הלקוחות שלך, מחזקת את האמונה בכוח של עבודת יד איכותית ובתשומת הלב לפרטים.

אני מאחל לך המשך הצלחה גדולה בתחום ומקווה שתמשיך להשפיע ולהביא חידושים לעולם האופנה, בעודך מממש את החזון הייחודי שלך. שתמשיך להאיר ולשמח חתנים ואנשי עסקים רבים עם היצירות המדהימות שלך.

מתוך הקולקציה של פטריציו - PATRIZIO

הפקה 1:

  • דוגמנים: גיל זכריה, ניר לוגסי, אלמוג שטרן, אלם
  • צלמת ועורכת וידיאו: מאי וייצמן
  • צלם סטילס: עדן בן הרוש
  • מפיק: גיל זכריה

הפקה 2:

  • דוגמנים: גיל זכריה, רון איצקוביץ
  • צילום ועריכה: עוזי בובה
  • מפיק: גיל זכריה
Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
fashion magazine

fashion magazine

  • עדיין אין תגובות
  • הוספת תגובה