האופנה הווירטואלית של המטאוורס כבר כאן

המטאוורס הוא האינטרנט החדש: יקום שלם שמתקיים אך ורק בצורה וירטואלית, שבו ניתן להסתובב, לעבוד, לפגוש חברים ולצאת לדייטים – מבלי לזוז מהכורסה בבית. הרעיון הוא להשתמש בטכנולוגיה של Augmented Reality (מציאות רבודה), ואמנם יש עוד דרך ארוכה לעשות עד שהיקום הדיגיטלי יחליף את העולם האמיתי – אבל מתברר שלפחות ענף האופנה כבר אימץ את הרעיון בשתי ידיים וירטואליות.

BLOG1 - האופנה הווירטואלית של המטאוורס כבר כאן - מגזין אופנה ישראלי - אופנה

המטאוורס כבר שוקק פעילות מסחרית ענפה, שבה תופסים מקום בעיקר מותגי אופנה שנמכרים ונרכשים בעזרת מטבעות דיגיטליים. הרי לכל אחד ואחת יש דמות מייצגת במטאוורס, וכמו בעולם הרגיל שלנו – כולם רוצים להיראות כמה שיותר טוב. גוצ'י, למשל, השיקה לאחרונה חלל דיגיטלי שבו נמכרו פריטים וירטואליים כגון כובעים, משקפיים ותיקים של המותג; ההצלחה הייתה כל כך גדולה, שהפריטים הווירטואליים נמכרו בסכומים כסף שעולים על מחירם של המקבילים הפיזיים שלהם: תיק של גוצ'י, למשל, שעולה בחנות 3400 דולר, נמכר במטאוורס בסכום שמקביל ל-4000 דולר.

אז האם המטאוורס הוא הדבר הבא או רק הייפ שייעלם בקרוב? עדיין לא ברור. מה שבטוח הוא שכרגע זה שוק ששווה הרבה מאוד כסף. בעיקר אם בא לך תיק של גוצ'י.

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
fashion magazine

fashion magazine

  • עדיין אין תגובות
  • הוספת תגובה