הדוגמניות הישראליות כובשות את העולם

הדוגמניות הישראליות כובשות את העולם

הנשים הישראליות תמיד נתפסו בחו"ל כבעלות יופי מיוחד, אקזוטי ומעניין. בחודשים האחרונים נראה שהביקוש הולך וגובר, כשיותר ויותר פנים מוכרות מופיעות על גבי שערי מגזינים ובהפקות אופנה מסביב לגלובוס. אלה הן ארבע הדוגמניות הישראליות המצליחות ביותר בעולם נכון לרגעים אלה, ואפשר להניח בביטחון שהן נמצאות רק בתחילת הדרך.

יעל שלביה

בזמן שאתם התעניינתם בחופשה בדובאי, הדוגמנית יעל שלביה (19) כבר כיכבה על מגזין האופנה הנחשב באיחוד האמירויות l'officiel arabia, השתתפה בהפקה יוקרתית באותו גיליון ואף התראיינה. בנוסף, שלביה קטפה את תואר "האישה היפה ביותר בעולם" של המגזין TC Candler, הצטלמה לקמפיין עבור המותג GUESS והופיעה במגזין האמריקאי SP – וכל זה בשנת קורונה, להזכירכם. לאן היא עוד תגיע כאשר הקורונה תהיה מאחורינו?

שי זנקו

היא רק בת 20 וכבר מחזיקה בתואר היוקרתי של "דוגמנית הבית" באתר אסוס. בשנה האחרונה היא נעה על ציר ת"א-לונדון והשתתפה בשלל קמפיינים חשובים, כגון הקמפיין הבינלאומי של מותג ההלבשה Pretty Little Thing. אפילו ביונסה לא נשארה אדישה אליה, ובחרה בזנקו לדגמן קולקציה משלה לאדידס שהוצעה באתר אסוס.

שון לוי

אחת הדוגמניות הישראליות העסוקות ביותר היא שון לוי (25) שהשתתפה בתצוגות אופנה, קמפיינים ומגזינים בעלי שם עולמי. לוי לקחה חלק בהפקות של סן לורן, טומי הילפיגר, פראדה, מסימו דוטי הספרדית ומותג האיפור הבינ"ל מייק-אפ פוראבר. הראש כבר מסתובב מרוב שמות ומותגים? כי לוי גם כיכבה על שער המגזין היוקרתי ELLE במסגרת הפקת אופנה שהתפרסמה בגיליון פברואר, ומיד לאחר מכן הובילה קמפיין למשקפי שמש של BA&SH.

והכוכבת העולה החדשה: צוף קפלי

היא רק בת 17, אבל יש הטוענים שהיא עומדת לכבוש את העולם בסערה. קפלי עדיין לא סיימה ללמוד בתיכון, אבל כבר הספיקה להצטלם ולדגמן עבור שורה מכובדת מאוד של מותגי אופנה ישראלים כמו קסטרו, רנואר, עמנואל ופקטורי 54. בנוסף נבחרה להוביל קמפיין חורף לרשת האופנה היוקרתית ז'יבנשי וכיכבה במגזין ווג בבריטניה. בימים אלה היא משתתפת בקמפיין למותג הבינלאומי פאקו רבאן – וזאת רק ההתחלה.

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
fashion magazine

fashion magazine

  • עדיין אין תגובות
  • הוספת תגובה