לנצח 21, סיבוב שני

בדצמבר 2011 השיקה רשת האופנה הבינלאומית FOREVER21 סניף ראשון בקניון עזריאלי בתל אביב, וההיסטריה הייתה גדולה. מנכ"ל הרשת לארי מאייר, שהגיע אז במיוחד לישראל, אמר אז בראיון כי "החזון שלנו הוא שהמותג יהיה בגידול מתמיד". FOREVER21 אף הספיקה לפתוח כמה סניפים נוספים ברחבי הארץ, ובשיאה הגיעה ל-7 סניפים מצליחים – אבל אז משהו התחיל לקרטע.

ב-2015 העלו ב- FOREVER21את המחירים בשיעור שנע בין 7% ל-15%. זו אמנם לא הסיבה היחידה שהביאה ב-2016 לצניחה במכירות של הרשת ברחבי העולם (בישראל לדוגמה צנחו המכירות ב-40%) – ונוספו לכך ניהול כושל של הרשת ממטה החברה בארה"ב, אי התאמה לדרישות המשתנות של קהל הלקוחות ואפילו פריצת האקרים שגנבו פרטי אשראי ממאגרי המידע של הלקוחות ב-2017 – עד שבשנת 2019 הוכרזה החברה כולה על פשיטת רגל, וכחלק מהמהלך עזבה גם את ישראל.

BLOG2 - לנצח 21, סיבוב שני - מגזין אופנה ישראלי - אופנה

עכשיו, כאמור, FOREVER21 חוזרת. מה נשתנה הפעם? בעלים חדשים (קרן ההשקעות ABG שרכשה את מה שנותר מהרשת מכינוס נכסים), שילוב כוחות עם אתר One Project, ולפחות בשנים הראשונות התמקדות בפעילות אונליין בלבד. ימים יגידו אם הנהלת החברה החדשה למדה מהניסיון המר של קודמתה – העיקר שאנחנו שוב מרגישים קצת ניחוח בינלאומי באופנה שלנו.

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
fashion magazine

fashion magazine

  • עדיין אין תגובות
  • הוספת תגובה