תכשיטים מצילי חיים

התכשיטים האלה גם יפים וגם מצילי חיים

תכשיטים הם אביזרים שמוסיפים לנו חן, יופי, ביטחון עצמי וכוח. כעת הם יכולים לתת לנו גם ביטחון אישי. הכירו את Wonder Jewel, ליין התכשיטים והאקססוריז שיכול להציל חיים, אשר הצטרף לאחרונה אל נבחרת המיזמים הטכנולוגיים של עמותת פורום מיכל סלה

 

מיכל סלה הייתה עובדת סוציאלית שנרצחה באכזריות בביתה בשנת 2019 בידי בעלה. הפרשה הטראגית הזו זכתה לתשומת לב תקשורתית וציבורית אדירה והפכה להיות סמל למאבק באלימות נגד נשים בכלל ומצד בני זוגן בפרט.

עמותת פורום מיכל סלה

מתוך השכול והכאב הקימו אחותה של מיכל, לילי בן-עמי, יחד עם חברות, מכרות ונשים נוספות, את עמותת "פורום מיכל סלה". העמותה שמה לה למטרה למגר אלימות נגד נשים בעזרת חשיבה יצירתית ופתרונות טכנולוגיים לצד העלאת המודעות הציבור לזיהוי סימנים לאלימות. בין יתר הפעילויות של העמותה, היא מקיימת מדי שנה האקתון יחיד מסוגו בישראל שמוקדש כולו להצלת חיים ולמניעת אלימות נגד נשים.

תכשיטים ואקססוריז שיכולים להציל חיים

מיזם חדש נבחר לאחרונה על ידי העמותה: Wonder Jewel. מדובר בליין תכשיטים ואקססוריז שנראים טוב, אופנתיים ויפים – וכוללים טכנולוגיה חדשנית שמסוגלת לזהות אירועי תקיפה בזמן אמת, לתעד אותם ובמקביל לשלוח קריאת מצוקה. כך למעשה מאפשרים התכשיטים והאקססוריז הללו לבלום אלימות בעודה מתרחשת – ולהציל חיים.

מאחורי Wonder Jewel עומדת ניצו קישן בלן, מעצבת, צורפת וצלמת שמתמחה בהדפסת תלת מימד, שהצליחה לחבר היטב בין אופנה, טכנולוגיה וביטחון אישי. "מגיל 3 אבא שלי לימד אותי קראטה", היא מספרת, "ועדיין כשעברתי אירוע שאיים על בטחוני – קפאתי במקום. למזלי, אישה שלא הכרתי נלחצה לעזרתי" – והאירוע הזה הוביל את ניצן ליצור את Wonder Jewel.

בימים אלה סיים המיזם פרוייקט גיוס באמצעות מימון המונים, ובקרוב הקולקציה תהיה זמינה לרכישה. השאיפה של ניצן, וכעת גם של עמותת פורום מיכל סלה, היא שכל אישה תענוד תכשיט או אקססורי של Wonder Jewel ותרגיש נשית, יפה – ובטוחה. "שתדע שהיא לא לבד, ושאם חלילה יקרה משהו, יש לה דרך תקשורת עם קהילה שלמה שיכולה ורוצה לעזור".

לרכישה:

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
fashion magazine

fashion magazine

  • עדיין אין תגובות
  • הוספת תגובה