לורן דוד חי

ראיון עם הדוגמנית לורן דוד חי

אם היא נראית לכם מוכרת, בטח נתקלתם בה באינסטגרם או בפייסבוק, בתמונה מתוך הפקה שהשתתפה בה. לורן דוד חי היא דוגמנית צעירה ומבטיחה שיש אומרים שעומדת לכבוש את עולם הדוגמנות בישראל ובעולם – והיא רק בת 16.

לורן, מאיפה את מוכרת לנו?

"וואו, עשיתי הרבה הפקות מאז שהתחלתי לדגמן לפני שנתיים. כשהייתי בת 14 חתמתי ב- UDM סוכנות דוגמנות וטאלנטים והספקתי להשתתף למשל בהפקות של מינימול, BeME, שקד כהן מעצבי תכשיטי יהלומים בע"מ ועוד. הקמפיינים שאני משתתפת בהם נמצאים בעיקר ברשתות החברתיות, אז מאוד יכול להיות שהפנים שלי מוכרות משם."

אמרת בשנתיים האחרונות. כולל בתקופת הקורונה?

"כן, בטח, שום קורונה לא תעצור אותי", לורן מחייכת. "זה לא היה פשוט, במיוחד בהתחלה. אבל הקפדנו כמובן על כל הדרישות של משרד הבריאות, כולל מסכות ואלכוג'ל ושמירת מרחק. הסוכנות שלי שמרה עלי, וגם ההורים היו שם בשבילי. אני מאוד שמחה שלמרות הקשיים והחששות הצלחנו להפיק קמפיינים וצילומי אופנה בישראל ואפילו בחו"ל."

פרסום לורן דוד חי במגזין 6XMAGAZINE ארה"ב

Blog 1 - לורן דוד חי - מגזין אופנה ישראלי - הכירו את

כן, למרות שהשמיים נסגרו, הצלחת לרשום לעצמך הישג בינלאומי משמעותי. ספרי עליו.

החיוך על פניה מתרחב. "נכון. סוכנות Ivan Fashion החתימה אותי על חוזה לשנה. זאת סוכנות דוגמנות בולגרית שמחברת בין דוגמניות לבין מותגים וחברות ענק מכל העולם. יש להם לקוחות כמו לוריאל, גוצ'י, שאנל וג'ורג'יו ארמני, ודוגמניות שלהם הופיעו על השערים של מגזיני אופנה נחשבים. נכון לעכשיו אני גם הדוגמנית הכי צעירה בסוכנות וגם הישראלית היחידה."

מי מקבל את ההחלטות העסקיות שלך, את או ההורים שלך?

"אני רוצה לכבוש את העולם, אני מסוגלת לעשות את זה ובטוחה שזה עוד יקרה – אבל גם מבינה שאני עדיין דוגמנית צעירה ולכן יש לי ביטחון במבוגרים שמסביבי: ההורים שלי, הסוכן שלי. כולם רוצים בטובתי, תומכים בי ויודעים מה טוב לי. מצד שני, גם לי יש קול משלי, ואני שמחה שכולם יודעים גם להקשיב לי כשאני רוצה משהו."

אז יש סיכוי שנראה את לורן דוד חי מפתח תקווה על השער של "ווג"?

"הרבה יותר מסיכוי. זאת רק אחת הפסגות שאני מקווה להגיע אליהן. אז זאת לא שאלה של האם יש סיכוי, אלא מתי."

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
fashion magazine

fashion magazine

  • עדיין אין תגובות
  • הוספת תגובה